Saturday 8 June 2013

Mengingati mu satu kesakitan..

Hye sume.. B'jumpa kmbli dlam blogger aku ni.. Kali ini aku ingin luahkan isi hati aku yg x dpat aku pndamkan sowg2.. Aku sngt2 sedih kecewa.. Aku kesunyian.. Hidup sy kini sepi tanpa die.. Tapi aku harus redha..keputusan antara aku ngan die sdah di buat.. Aku xkan gnggu die agy.. Itu keputusan yg sngt2 mnyakitkan.. Tapi apakan daya aku t'paksa ..sebab nya demi kebahagiaan die aku snggup b'undur.. Kalo di ikutkan hati aku mang aku x snggup nak amik keputusan mcm nie.. Tapi aku x mampu.. Aku terpaksa... Maafkan aku syng... Cinta n syngku hanya untuk mu ...
Bagaimana aku bleh hidup tanpa nya.. Setiap hari2 ku di hantui dngn bayangan gurau sanda nya.. Aku rindu die sngt2.. Kalo lha die dpat memahami perasaan aku..mgkin die akan dpat rasa mcmne perasaan aku yg sebenar2nya ma die.. Aku amat mencintai nye...

abg i miss u so much.. <3

Ya Allah sampaikan salam rindu n syng ku pada insan yg amat ku rindui n syangi selalu.. Aminnn...

No comments:

Post a Comment