Wednesday 9 October 2013

Sahabatku Kau pergi tnglkan aku buat slama2nya.

ku harus relakan pemergian mu Alif..
biarpun berat rasa hati nak terima sume ni tapi sdah t'tulis suratan takdir yg kau pergi buat selama2nya menemui Allah yg satu.. kita xkan pernah jmpa lagi.. aku kena redha sume ni.. Ayat t'akhir darimu padaku, "MUNGKIN XDE JODOH KOT" :'(
aku xtaw yg ayat tu rupanya petanda yg kau nak pergi tngalkan aku ngan sume.. mulai skunk aku akan selalu snyum,happy mcm yg pena kau knal.. aku  tetap sama yg suka buat kau setiap  masa snyum sndiri dpan phone kau..tu yg slalu kau ckap kat aku.. :-)
walaupun aku xpena ckap kat kau yg aku syngkan kau, sbnarnya aku nak kau taw aku syngkan kau sngt2 dari dulu smpai skunk.. maafkan aku xpena luahkan kat kau awal2 biarpun aku taw yg aku mang syngkan kau..bagiku kau lha kawan saat suka duka ku..kau baik sngt alif aku xkan pena lupakan kau..kau sahabat aku dunia akhirat..
sMoga rohmu dicucuri rahmat, ditmpatkan di tmpat owg2 yg b'iman n smOga syuga m'jadi tmpatmu di sana.. aminn..Alfatihah..

No comments:

Post a Comment