Saturday 20 June 2015

Azmie ^^

Berakhir sudah epilog cinta antara aku ngan dia, mgkin aku bkan yg terbaik tuk dia, tapi aku akan selalu mendoakan yang terbaik tuk dirinya, seperti mana sebelum ini aku ngan dia.. aku x sangka sume ni akan terjadi sebegini rupa.. kenapa dia buat aku macam ni.. kenapa dia ada orang lain selain dari aku.. kenapa tidak cukup baik ka aku selama ni untuknya.. mugkin sudah tiba saatnya aku melupakan dia yang pernah ada di hatiku,, tapi tidak semudah itu aku boleh melupakan dia.. kalau dulu dia pernah berjanji tidak akan pernah meninggalkan aku seorang diri buat selamanya,, itu sume tipu.. dia mempermainkan perasaan yang telah aku bagi padanya.. mgkin aku bukan yang terbaik seperti yang dia inginkan,, selama 2tahun lebih aku setia mempercayai yang dia akan menjadi imam ku.. kalau dulu aku lah segalanya untuk nya tapi bukan lagi sekarang,.. dia sendiri mengakui pada aku yang dia sudah ada pengganti lain.. aku pasrah aku redha.. 
sudah ketentuan padaku dia tinggalkan aku tanpa berfikir tentang perasaanku.. mulai sekarang tiba saatnya aku terima yang dia kini milik orang lain bukan lagi milik ku.. aku terlalu dan tersangat menyanyangi dirinya.. 

ingatlah tidak selamanya orang yang kita sanyangi dan cintai itu akan selalu setia dan selalu menghargai kita..
aku cuma x sangka yang hubungan kami akan jadi macam ni.,.aku x pernah menduga sikit pun yang dia akan tinggalkan aku sebab orang lain... kesian kan aku,, nasib dan takdir ku di tinggalkan sebab orang lain.. it's okay lah.. aku x kesa sume tu.. tapi yang aku kesa skunk nii hati n perasaan aku sama dia tidak pernah hilang sikitpun.. kenapa aku masih mengingati merindui dan berharap yang dia akan datang kembali padaku,, sedangkan aku tahu yang dia mgkin tidak akan pernah menoleh kebelakang untuk mencari aku semula.. sebab aku tahu lelaki sekali sdah jumpa orang lain dia tidak akan pernah ingat pada yang masa lalu.. mustahil untuk aku bersama dengan dia lagi .. tiena pelase don't give up.. bukan sume lelaki macam tu.. tlong jangan pena fikir yang lelaki sume macam dia... ya Allah doakan semoga hatiku ini tidak akan pernah membenci mana2 lelaki di sebabkan dia(AZMIE).. sedih hatiku hanya Allah yang tahu.. setiap saat aku merindui mu Azmie.. :'( 



No comments:

Post a Comment